.....

Nu har vi ätit frukost :) Jag drack te och åt två rostade mackor. Fredrik åt nog mer mackor än mig, och drack oboy :p Så nu är jag i alla fall lagom mätt.. :)
funderar på om man skulle ta och göra lite pytt i panna till middag.. När jag plockade fram frukosten så såg jag rödbets burken och blev som lite smått sugen :p men man får ju se också hur man mår senare idag .. Kanske inte ens orkar göra nå mat .. Måste skotta upp framför dörren in till bodan där frysen är. De är lite jobbigt att ha frysen där ute, men på ett sätt är de ganska bra, för då springer man inte i frysen hela tiden och plockar fram något som sedan blir förstört :)

På lördag så ska jag och träffa djurprataren . :) Nu så har jag egentligen inte råd nå mera, har bara 1300 kr kvar på kontot och djurprataren kostar 500 kr.. Måste ta och överföra lite pengar från mitt sparkonto.. Har sparat 2500kr där. Försöker att spara 500 kr varje månad, men jag har kunnat lägga undan mer än de sen januari månad. Hade jag bara lagt undan 500 kr i månaden så hade jag bara haft 1500 kr nu.. :) Är egentligen pengar som jag sparar till sommaren, men nu börjar jag bli lite i nöd hära .. Så jävla skönt med internet bank i alla fall :)

Nä, nu ska jag ta och kolla min mail. Sen snoka runt lite. :)

hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0