EN NY DAG!

Börjar med att berätta att Felix spydde i natt igen när han och jag låg i sängen och sov.. Men han har inte spytt upp sin frukost, vilket är ett bra tecken! Tror jag i alla fall..

Har då gjort två prov idag, virkeslära och skotarprov.. Skotarprovet gick inte så jätte bra, för det kom frågor som jag inte har läst sen i höstas, trodde inte alls att dem skulle komma på provet..
Men kände att virkesläran gick bättre!

Kom precis hem, Fredri hämtade mig från skolan så att vi kunde handla lite så att jag kan baka hallongrottor.. Ska ta och äta lite varmkorv med bröd och sova i typ en timme så att jag orkar sätta igång och baka .. :) Även testa ge Felix lite mer mat..

Vi hörs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0