DEAD.

Försökte gå ut med hundarna, men båda idioterna strejkade... Så jag gav upp och lät dem springa hem på gården, jag gick in och dem får stanna kvar ute.. Jag är inte dum i huvudet och låter två valpar stanna ute helt ensamma, Fredrik är ute och håller på och leker med min bil .

Är nå så less på att allt alltid ska vara så skit. Jag städar och städar, men det blir aldrig rent.. Jag försöker vara bra med hundarna, men de uppskattar dem aldrig.. (jag vet, de är bara hundar)....
Jag försöker med skolan, men de går åt helvete.
Jag försöker ha humöret uppe, men de går inte när allt annat ska trycka ner mig.
Har börjat tappa livsgnistan...

Har stor lust att ta ett rep och gå och hänga mig i vedbodan, men ingen idé. Fredrik skulle bara komma och ta ner mig därifrån...

Nu ska jag och boken Marley & jag gå in i sovrummet. Ska läsa ett kapitel, efter de ska jag lägga mig under täcket och sova bort min sista lediga dag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej;/ I vår skola går det då att göra en individuell plan :)



Då kanske du inte ska bo i hus om det är stressigt? ;( Kan du inte bo hos din farmor eller någon ett tag, så du inte behöver göra ALLT? :) Vila upp dig liksom :>

2009-03-22 @ 18:27:47
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

aah okej :>

2009-03-22 @ 18:33:38
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0