BAJS

Hatar den här förkylningen, den blir bara värre och värre hela tiden.. Den gör livet surt för mig.. Jag älskar att äta.. Och jag har varit så FRUKTANSVÄRT sugen på palt de senaste dagarna, men det är meningslöst att ställa sig i köket och göra palt när man ändå inte känner någon smak av de när man är förkyld.. Så det blir ingen palt idag..
Det är så synd om mig.. haha

Har nyss kommit hem, sitter och småtittar på min kex choklad och funderar på om de är värt att öppna den ännu, nässprayen har inte tagit upp näsan ännu riktigt :p
........ nä, nu drog jag upp plasten på den...
........mmmmmm... fan vad gott! :D

aja, nu ska jag ta och kolla bloggar, sen så ska jag ta och blippa på fjärrkontrollen och se om det är nå bra på tv :)


Heipparalla!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0