110309

Har nu suttit i typ 2 timmar och kollat på hundgrejer på nätet.. Hittade en massa jag ville ha, men beställde bara lite viktiga grejer :) Beställde bälten åt Felix och Steven, klo tångar, saxar, vattenflaska som är bra att ha med sig osv.. :) Känner mig ändå nöjd med mitt köp! Paketet kommer väl om en vecka eller nå sånt..
Beställde grejerna från www.Grand-prix.se ....

Var ute med Felix också för ett tag sedan, gick till postlådan, hade fått en färgpatron till skrivaren som vi beställde från www.inkclub.se igår, och sen en räkning från Bredbandsbolaget, alltid lika roligt med räkningar! kommer typ vara pank nästa månad också efter att jag betalat alla räkningar.. :/

Aja, nu ska jag väl gå ut och hämta köttfärs, eller så ber jag Fredrik hämta de så kan man börja göra drömmar..


hejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

aha okej, ja gör det :)

2009-03-11 @ 17:08:52
URL: http://ndail.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0