060309

Godmorgon alla!
Har vaknat för ett tag sedan, var egentligen meningen att jag skulle vakna typ vid 8, men så blev det inte.. Jag och Fredrik ska till Haparanda idag :) Ska gå på banken och ta ut lite pengar så att vi har råd att leva, så att jag kan lägga undan pengar till i sommar och så att jag har pengar färdigt tills vi ska hämta Steven :) Är bara 8 dagar kvar nu!

Misse har varit fruktansvärt jobbig inatt, hon har bara jamat och skrikit hela tiden, vi fick till slut stänga in henne och dem andra katterna på toaletten för att vi skulle kunna få någon lugn och ro.. :/
Idag ska väl Maris hankatt Turbo komma till oss, får se då om dem går ihop och de blir nå kissekatt ungar ^^ Hade ju tänkt ha Snorre till de, men han är ju fortfarande för barnslig för att fatta varför Misse håller på som hon gör.. Hon har ju också blivit Snorres och Sigrids plast mamma, dem diar henne osv.. Dem börjar bli lite gamla för de, men nu har dem inte fått dia henne när hon beter sig såhär.. Hoppas nu att dem slutar helt och håller :p
Är äckligt när 2 nästan vuxna katter håller på och diar en annan katt! Tycker då jag i alla fall..

Har stor lust att måla om i köket.. Men man får se hur det blir med den saken.. :/ Har ju som inte pengar nu eller nå.. Vill måla om tillfälligt, för någon gång i framtiden så ska vi dra ner skitväggarna som är här nu, och sätta dit spånskiva, sen vill jag ha halv panel :) och trä i taket :)

Aja, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sen så ska jag kanske se om jag hittar något att äta till frukost i vårat ganska så tomma kylskåp :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0