050309

Sitter just nu och funderar på om jag ska gå ut och hämta någon Billys från frysen, har som inte så mycket att göra och börjar bli ganska hungrig.. Har nästan inte nå att äta heller, kylskåpet är som gaaanska så tomt nu om man säger så!

Ska imorgon till Haparanda och storhandla på ICA .. Även fara till DjurMagazinet och köpa lite foder åt Felix, han har börjat få större potioner nu och maten tar slut snabbare.. :p Ska nog köpa en större säck den här gången, han ska ju ändå ha de här valpfodret tills han har fyllt 1 år.. Och lika bra att köpa foder medans man har pengar :)

Har typ inte alls nå pengar.. känns hemskt !
Skrev en lista på vad vi ska äta till middag en vecka framåt.. Men kändes hemskt att skriva den, vet inte hur vi ska ha råd att betala allt som behövs till de.. :p får ta och tömma mitt sparkonto.. :/
Ska i alla fall till banken imorgon också och ta ut lite pengar, så att jag har färdigt tills vi ska hämta hem Steven och så att jag kan köpa mig nya skor osv..

Nej, nu har jag fått 2 mejl, ska kolla dem och sen så ska jag gå ut till frysen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0