Valpkurs!

Nu är det ca 45 minuter kvar innan Linnea ska komma och plocka upp mig och Steven!
Jag börjar bli riktigt nervös ska jag tala om! Vet inte varför, kommer ju inte vara där ensam :p Borde ha varit mer nervös när jag skulle i på kurs med Nora i Haparanda, för då kände jag ingen som skulle vara på kursen, nu har jag ju Linnea!

Ska nu börja plocka ihop lite saker som Camilla skrev i ett mejl att vi skulle ha, godis till hunden och en leksak som hunden tycker om.. Men fan, Steven tycker om alla leksaker så vet fan inte vad jag ska ha med mig! :O Blir nog knuten jag tar med mig.. Den har han hållt på extra mycket med sen han kom hem.
Ska även plocka med mig andra saker som kan vara bra att ha med, bla bajspåsar och vatten. Har en speciell flaskgrejjs till hundarna som är hur bra som helst .. Lite svårt att förklarar hur den ser ut.. Men den är suverän!

Måste även få Steven och bajsa innan vi åker iväg, blir väl att köra lite apportering här på gården så att magen kommer igång och så..
aja, nu måste jag skynda mig! Hejs!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha jaa ;) Fast jag är ju van att vara utan han när jag går skola och sådär ;p o sen under helgen och allt.. ;p Så jag överlever nog ;D

2009-06-09 @ 19:51:35
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0