Torsdag

Godmorgon! Har ni en bra dag, och kommer ni ha det resten av dagen?
Själv har jag inte en så bra dag, har sovit på något konstigt sätt och har ont i ryggen igen, och så ska jag på begravning kl 14.. Begravningar tycker jag inte alls om..

Ska snart hoppa i duschen och börja fixa mig, så att jag inte gör så att vi kommer för sent till begravningen.. Är Fredriks farmor som ska begravas idag.. Har aldrig träffat henne som jag skrivit tidigare, så jag kommer bara med som ett moraliskt stöd..
Det vrider i magen.. Begravningar betyder gråtande människor, och jag tycker inte om när någon gråter, för jag vet inte hur jag ska bete mig eller vad jag ska göra..

Aja, nu ska jag ta ut hundarna, dem har precis ätit, sen ska jag börja göra mig klar.

Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0