Torsdag

Hejsan! Har ni en bra dag? Det har jag, helt underbar!

Fredrik kom hem igår mellan 21-22 tiden, kollade inte riktigt på klockan.. Kjell kom med han in genom dörren så det blev bara att jag och Fredrik småflinade åt varandra.. hehe.
När Kjell äntligen for så la sig Fredrik ner på sängen och jag gjorde magplask på honom och kramade och pussade honom som om jag inte sett honom på 10 år! Slutade med att jag slog huvudet i hyllan (som är väldigt vass!) och så fick vi skratta! haha.
Skämde bort Fredrik och bakade äppelpaj :) Blev väldigt gott!
Vi satt tillsammans och läste lite roliga bloggar, och så gick vi in på bloggportalen för att kolla vad för bloggar som ligger på topp, då undrade vi vad "ormen i paradiset" var för något, haha. Nog fick vi oss en chock när vi började kolla igenom den bloggen! Hahahah. Sexblogg, woho! Tummen upp för dem! Fan vad bra att någon vågar göra sånt!!

Vi satt och såg på tv lite. Sen blev det datorn igen, gick på youtube och lyssnade på lite misheard lyrics, satan vad vi fick skratta åt vissa! :D Vi har så bra humor vi två! I love it!
Sen satte vi bara igång musik och låg och myste och kramades å en massa ;D Synd att min mensvärk förstörde lite!
 

Jaja. Jag vaknade för typ en timme sedan. Sitter nu och väntar på att ugnspannkakan ska bli klar, de ska vi äta till lunch! Lite sent kanske, haha. Men ändå.. :) Hoppas den smakar bra, för mjölken tog slut så det saknades 1,5 dl så jag satte vatten istället :p
Ska nu gå ut och säga till Fredrik att han ska komma in! han är och klipper gräset :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe okej ;b

2009-06-18 @ 19:41:43
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0