Tisdag.

Ja, jag lyckades inte somna i natt efter den där varma oboyen .. Men jag fick mig lite mys tills jag somnade istället! Fredrik masserade mina ben och fötter ! Gud så skönt! Så nu har jag inte alls ont i benen .. :)
Däremot har jag sådan träningsvärk i armarna och skuldrorna.. Måste ju börja träna! de här funkar inte nå mer!

aja, blev inte att fara till motorsågen idag.. Jag orkade inte stiga upp, hade bla för ont i kroppen för de..
Så man får se, måste kontakta skolan och höra när nästa motorsåg är, kanske imorgon? Eller så gör jag bort det till hösten och tar mitt sommarlov nu och praktiken!

Nå men, min älskling kom hem nu på lunch! Eller lunch, han får ju inte ens sitta på arslet när han är hemma för att han har så jävla bråttom att fortsätta jobba. Och utan lön. Nej, dra mig åt helvete, jag börjar bli så jävla sur över de där nu..
Jobba från sju på morgonen till 7-8 på kvällen, och däremellan ska han kasta i sig en lunch?
Nej , inte rättvist. han ska ha fika å allt där emellan.. men nej.. tycker så jävla synd om han och jag är förbannad nu. hejdå

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0