Tisdag

Goddag.

Idag har jag vaknat ganska tidigt, typ 10? Lite för 10 tror jag de var..
Steg upp, matade hundarna och sen gick jag ute med dem. Efter det har jag inte gjort så speciellt mycket.. Suttit och läst bloggar, ätit frukost och sett på tv är väl de enda..

Igår var det min och Fredriks 9 månaders dag.. Kom inte ihåg att skriva de här igår för det är ju inget att hurra över egentligen, de är ju bara en månadsdag.. Känns lite konstigt, snart har det redan gått ett år.. Och det bästa med det här förhållandet är att jag fortfarande är nykär, och det pirrar fortfarande i magen när jag tittar på honom, och jag blir fortfarande alldeles varm i kroppen av hans pussar och kramar..


Ja idag då? Ska ladda upp inför valpkursen. Linnea kommer och hämtar upp mig och Steven här hemma 17.45. Nej, hon kommer inte från Kalix eller någon annanstans ifrån bara för att hämta mig, hon måste åka förbi vårat hus för att ta sig in till Kalix, så vi gjorde upp att vi ska åka in med henne dit eftersom vi båda ändå ska gå kursen.. :)
Kursen börjar 18.30. Tar ju inte 45 minuter att åka in till Kalix, men vi ska och hämta ut pengar innan kursen så att vi kan betala den direkt. Där far 700kr, men det är lugnt värt de!
Hoppas bara att Steven sköter sig.. :) Hehe.


Aja, nu ska jag ta och kolla min mejl, sen ska jag gå ut och leka med hundarna. är så skönt nu när Steven är tillbaka, det finns så mycket mer att göra som kan förgylla min dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0