Städa

Hejsan! Denna dag går otroligt segt tycker jag.

Har inte gjort så mycket, varit ute och kastat leksaker åt Steven så han har fått röra på sig lite, sorterat disken i diskhon så ska diska snart.. Har även ringt till YA och anmält mig till handledarkursen som är den 22 juni! Så då ska jag och Eva sitta där i timmar.. Lite nervös blir jag ändå när jag tänker på de.. Körkortet närmar sig då! Dessutom får hon semester den 15:e så jag kommer sen kunna köra nästan varje dag om jag vill !
Har heller aldrig varit ensam med Eva speciellt länge, enda gången var när jag åkte in med henne till Kalix för att hon började jobba kl ett och jag började skolan tio över tolv.. :) Men det kommer gå bra!

aja, nu ska jag väl börja diska lite, sen ska jag plocka upp här på vardagsrums bordet.. Blir väl att plocka upp överallt.. Ska dammsugas och skuras i alla rum idag!

Senare blir det en promenad med hundarna!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0