Sova!

Ingen bra uppdatering idag, jag vet! Men har inte haft något på hjärtat.

Har läst halva Asyl boken idag, har inte kunnat slita mig från den :p haha.
Blev hamburgare till middag, Fredrik var kocken ;) haha. Sen bombade vi iväg till Kalix för att hämta ut mig H&M paket ;D Yey! Kjolen var med! Men tröjan, den var lite konstig .. :p den var ju som lite urringad där bak, och det visste jag inte.. :p nå men, man måste ju lära sig att använda sånt också!
Var och handlade lite mjölk och yoghurt.. Träffade Nadja och Ricke, snackade lite med dem och sen åkte vi hem..

Ingen händelserik dag för min del..

aja. nu ska jag springa på toa och sen ska jag lägga mig och försöka sova.. Lätt då, när man ligger i sängen hela dagarna.. Imorgon ska man kanske och köra med Fredrik på natten.. Får se hur de blir.. Ska ju liksom göra min praktik med honom..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe jaa ;b

2009-06-04 @ 07:51:51
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0