Söndag

Hejsan. Dåligt dag idag måste jag säga.. Att vakna till regn som slår mot fönstret var inte något som jag önskade mig idag, ska på valpkurs idag och vi är ju utomhus när vi tränar, så det blir ju "roligt" när de regnar.. Och har inte några bra kläder heller till att vara ute med..
aja, jag får lida mig igenom de och bli blöt. Det kommer vara värt de i slutändan när Steven har blivit bättre uppfostrad!

Pub kvällen som var på kvarngården här i byn var värre mysig. Man kände sig inte utanför med de här byborna :) skönt de! Fick skratta åt vissa som blev lite väl fulla ;p haha.
Fredrik drack inget, skönt ändå.. :) Man kan ha lika roligt nykter också..! så vi åt lite pizza, och drack cola å fanta hela kvällen och hade det allmänt mysigt. Bara det att myggen attackerade mig och inte någon annan typ :S
Fick även bli lite irriterad på en där.. Eller lite ska jag nog inte säga, utan väldigt mycket är rättare.. Vissa tänker då fan inte på nå annat än sig själv märker jag. Nå, jag ska inte ha nå mer med den personen att göra, så enkelt är de. Ingen annan verkar ju se vad den här personen håller på med.

Efter att vi varit på kvarngården i flera timmar så åkte vi till Isaksson och såg på nå som han byggt vid vattnet.. Ganska mysigt.. Dock mer mygg som ville äta upp mig. Haha. Blev inte där så länge, Fredrik var trött och behövde sova eftersom han ska hålla på och göra resten av veden idag.

Kommer att bli ensamt nu de här närmaste dagarna.. Fredrik och Kjell ska och markbereda i Niemisel. Tror de var ett hygge på lite över 20 ha? Kommer ta några dagar att köra de där, hoppas hygget inte är så förbaskat stenigt, då kommer det gå ganska så snabbt... Dem kommer inte att komma hem något förrän dem är klara.. Blir för tjorvigt att köra fram och tillbaka hela tiden när dem bara har 1 firmabil. 

Jaja. nu måste jag börja äta lite och fixa färdigt tills Linnea kommer och hämtar mig och Steven. Hon kommer vid 14 tiden..  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0