Om min "fästman" ^^

Vad heter han:  Fredrik Johansson
Vad har han för favoritfärg?: Hmm.. han har nämnt att han gillar när bilar är lite smått lila, som jag! :D
Vad har han för ögonfärg?: Gröna, såå fina!
Klädstil: Slapp, "vindbyxor" och en t-shirt
Har han färgat håret nån gång: Ja
Har han klippt sig någon gång: Ja
Har han piercat sig: Han har 2 hål i vänster öra. Har pratat om att han velat ha i tungan. Kommer aldrig hända! :D
Dricker han: Typ ingenting sen vi blev tillsammans.
Röker han: Nej, händer att han tar någon cigg på fyllen :p
Vad har han för mobil: Sony ericsson, någon walkman, vet inte vad den heter.
Vad vill han bli när han blir stor: Han är redan stor :p näe inte vet jag, bilägare till en fetare bil än AMG:n
Vad har han för färg i sitt rum: Samma som mig, cafe latte!
Har han någon/några systrar: En Emilia :)
Har han någon/några bröder: En Simon :)
Vad är hans favoritmat?: hmm.. Han tycker om en massa. Men typ blodpalt?
Vilken mat hatar han?: Min farmors isterband!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en pickis eller en Chrysler 300c med feta fälgar, sedan ge mig resten ;D haha!
Vad brukar han göra efter skolan: han har slutat skolan för flera år sedan.
Vad heter hans pappa och mamma: Kjell och Eva :)
Har han bråkat med nån någon gång: Jo då, de låter då som de :p Men han är inte typen som bråkar. så smart min älsk är <3
Vad brukar han göra på helgerna: Jobba och vara med mig.. :)
Vad har han för musiksmak: Blandat :)
Hur/var träffades ni första gången?: Boden cruising - augusti 2008 :)
Hur gamla var ni då: Jag 17, han 23 :)
Vad påminner dig om honom: Låten The moon med Italobrothers :)
Vad var det första han sa till dig: Neeeej men hej! Jag måste ju hälsa! Fredrik heter jag......... Ska du ha dig en Sven-Emil?! (sprit)... Jag: Nej tack de är bra... Han: Jävla kärring! .. Hahahaha
Vad var det första du sa till han: "Sandra"
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Ja de är om en massa. ringer för det mesta :)
Är han beroende av något?: Mig? haha. Näe, men jag vet inte.. snus? Eller beroende av snus är han väl inte riktigt..
Vad kallar du han: Fjedjik, när jag ska försöka vara söt. annars Fredde.. :p
Vad kallar han dig: Älskling, sötis, Elkling.. och när jag inte hör vad han säger, då säger han sandra eller snadra.
Idrottar han: Nope, men tidigare har han spelat hockey i flera herrans år.
Hur länge har ni vart tillsammans: Imorgon - 9 månader <3
Hårfärg: typ mörkblond?
När fyller han år: 20 mars
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Vette fan? Min "blomma".. ;d hahhaha
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Asrolig, snäll, helt underbar.
Gillar du han?: Satans mycket. Kan inte tänka mig ett liv utan honom :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0