Michel Jackson död..

Läste på aftonbladet i natt att Michel Jackson dött under natten.. Ett hjärtstillestånd..
Det ryktas om orsaker till varför han dog. Bla hudcancer. Men jag tycker att så länge ett brott inte har begåtts, så ska man inte hålla på och spekulera i dödsorsaken. Det kommer ändå inte få honom att komma tillbaka.

Jag trodde först att det var något falskt rykte i natt när jag läste att han dött. Men nu för en halvtimme sedan kom Fredrik hem från jobbet och då frågade han om jag visste vad som hänt..  Då förstod jag att det var sant att Michel dött..
Har en konstig känsla i kroppen pga hans död..
Är det för att jag älskade honom när jag var liten? Ja, det kommer jag nog aldrig få svar på.

Michel blev 50 år gammal..

Och ser att en person skrivit.. "Pedofilen Michel Jackson är död, WOHO!". Vadå pedofil? Det är ju inte säkert att han någonsin gjort något mot några barn. Han älskade barn och hade många hemma hos sig. Han kanske hade kramat en unge, ungen berättade för sin mamma och tada! Där fick mamman en idé och sin chans om att få en massa jävla pengar från honom..

Nej, ska inte göra det här inlägget långt. Men tycker att det är tråkigt att King of pop är borta. Han hade planerat nya konserter i sommar. En comeback.


Min favoritlåt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0