Onsdag

hejsan.

Fredrik kommer hem idag, eller skulle de i alla fall. Han kan inte ha kollat på klockan när han sa att han kommer hem. Dem sitter nu och väntar på att trailern ska komma och hämta dem, sen ska dem och lämna traktorn i Morjärv.
Sen sa han "så kanske man ska jobba i natt, de är ju vanlig arbetsdag".. Jaja, innan dem är framme i Morjärv så har redan hans pass börjat.. så inte fan kan han ju komma hem då.
Tycker han arbetar alldeles för mycket..
Han hinner ju inte ens leva. Och det är påfrestande för förhållandet, faktiskt. De timmar han inte jobbar så ligger han och sover.


Jaja. Försökte uppdatera tidigare idag, men då var det ju problem med bögbloggen.

är på skitdåligt humör, ska sluta sova, ska inte fara tillbaka till naturbruks om jag får veta en sak.. så fort jag fått veta om den där har bättre än mig, då ska jag ringa dit, be dem dra åt helvete och sedan ska jag säga att jag inte kommer tillbaka till den där kuksugarskolan.

Tydligen så ska man ju jobba röven av sig, aldrig sova, bara plugga, för att få ett godkänt. Vad ska man inte göra då för att få ett vg? idiot skola

hejdå


Kommentarer
Postat av: Mia

Sådär kände jag när henke jobbade kväll/nattskiftet, det var hemskt.. Så jag är glad att han inte jobbar mer så, nu är vårt förhållande som vanligt :) Det var tråkigt när han jobbade kväll/natt, han sov, åkte till jobbet, duschade, sov... Det var det enda han gjorde.. ;b



Det där med betygen känner jag igen, en jag känner fick bara G typ även fast hon gjort jättebra på uppgifter o så, men hennes attityd sänkte betyget.. ;o

2009-06-17 @ 16:59:16
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0