Lista

Namn: Sandra
Piercingar: Säger väl öronen då, 6 st har jag där.
Tatueringar: En på vänster arm/axel.
Längd: 164 stolta centimeter!
Skostorlek: 38 för de mesta.
Hårfärg: Mörkblont
Är du kär i någon: Ja, min Fredrik <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland gör jag faktiskt de.
Tänker du på självmord:  Nej, inte i nuläget.
Tycker andra att du är attraktiv: Vette fan. Men Fredrik tycker det förhoppningsvis!
Vilket shampoo använder du: Loreals Shine blonde
Vilken parfym använder du: Paris Hilton - Can can
Vad är du rädd för: Insekter, åska och hissar.
Gillar du att tvätta: Ja det är väl inte sådär jätte tråkigt iaf.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut inte, hatar karuseller!

SENASTE...
Film du hyrde:
Jaa.. Det vet jag inte.
Film du köpte: Vet inte om jag någonsin köpt en film.
Låten du lyssnade på: Minns ej, de var nå dåligt i bilen.
Låten du hade på hjärnan: Jenny let me love you.. haha.
Låten du laddade ner: Har aldrig laddat ner, har bett andra göra de åt mig.
Personen du ringde: Fredrik tror jag.
Tv program du tittade på: That 70's show
Personen du tänkte på:  Mamma

FAVORIT...
Mat:
Lax, potatis och romsås.. mmmmmm
Låt: Finns många bra. Men nu I can jive! härlig sommarlåt ;D
Sak att göra: Sova
Sport: Hockey
Dryck: Mer äpple
Kläder: Pyjamas :D
Film: Vet ej, tycker bättre om serier.
Bil: Merca så klart!

ANTAL...
Gånger du varit kär:
 Några gånger, men nu är jag det på riktigt..
Gånger ditt hjärta brustit: Ett x-antal gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: Ja det är väl några gånger där också.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning. Vet inte om jag varit med i tidningen.
Ärr du har på kroppen: Har några st. Men det fulaste jag har är mitt i pannan från vattkoppor.. Ska satan ta bort den om de går..

SENASTE...
Bok du läste: Maria Eriksson - Mias systrar.
Personen du fick mail av: hm.. Camilla tror jag.
Personen du fick brev av: Ja det vet jag inte. men det var en räkning så klart.
Personen du fick sms av: Nadja
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm.. Det kommer jag inte ihåg.. Men jag och Fredrik har varit tillsammans sist vi åt hela familjen ihop.
Saken du köpte: Myggmedel åt hundarna och komposgaller.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
Sovit, läst, kollat på tv.. varit i Kalix en sväng.
Var det kul: Kalix var väl ganska roligt.
Hur tidigt stiger du upp: mellan 10-12 .
Gillar du att slåss:  Det beror väl på.
Vad ska du göra ikväll:  Sova, är as trött.
Är du seriös: Det är jag ju alltid, eller så inte.
Vad är du allergisk mot: en viss soya, starkt parfyrmerat tvättmedel, de flesta hudkrämer.
Var har du ont: Huvudet och magen
Använder du hårspray: Bara om jag ska bli "fin" haha.
Kan du stå på händer:  Nej, och har aldrig kunnat.
Favorit serie: Andra avenyn, desperate housewives, greys anathomy..

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: nope
Var du glad igår: Ja, eftersom valpkursen gick så bra.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Dansa? I min värld så existerar inte ordet dans.
Stockholm är: Fint..
Göteborg är: Aldrig varit där.
Kan du sjunga: Kan, de kan jag, men det låter inte nå bra.
Mer värt än guld: Fredrik.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Skottland. De har jag alltid velat. i alla fall Storbritannien så är jag nöjd
Ska bli skoj: att sova
Ska inte bli skoj: Begravningen imorgon.
Sparar till: en resa.
Väntar på: Att det börjar nå bra på tv.
Pålägg som gäller: Mjukost, leverpastej eller skinka med gurka
Dagens dryck: apelsin juice och mjölk,

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0