Husch husch..

Nu har jag stressat upp mig igen..
Började leta upp papper som jag måste ha för att kunna räkna ut hur mycket skatt jag måste betala in nästa år, men hittar bara 2 papper, och det ska vara typ 5 st.. aja, då får det väl komma som en överraskning nästa år och så får jag mig en chock när jag ser att det är 10.000 jag måste betala!

Har även letat upp nummret till försäkringskassan, måste ringa dit och säga att jag inte ska ha några pensionspengar juli och augusti.. Går ju inte skola då så då ska jag inte ha några pengar. Vill ju inte bli återbetalningskydlig!
Måste ringa till agria och säga att jag inte ska ha Steven försäkrad nå mer, ska ju inte gå och betala på en hund som jag inte har kvar, men har inte orkat stressa med de..
Hmm.. Vad mer måste göras?
Måste hämta ut pengar från banken! Emilia lånade mig pengar till bilen så att skatten kunde betalas.. Måste ta ut lite extra så att man har råd att leva då Fredrik inte får sin förbannade lön, och får lite skitpengar från försäkringskassan när han är skriver på arbetsförmedlingen. eller nu vet jag inte om han är de, men han ska ha pengar för en vecka nu, wow. typ 500 kr?
Aja..

nu ska jag läsa lite bloggar, och tycka synd om mig själv..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0