Hur mycket ska en människa egentligen orka?

Jag vet inte hur mycket till jag kan ta..
Har fått sömnproblem igen.. Kan inte somna förrän jag legat och vridit mig i typ en timme, och det är as jobbigt! Tidigare kunde jag somna med tv:n på, nu kan jag inte, för då händer det något intressant och min hjärna har lärt sig att hålla sig vaken när det är något bra på tv..
Drömmer konstiga drömmar och vaknar ofta..
Att jag inte kan sova betyder att jag blir jätte deprimerad och blir arg för minsta lilla.. Just nu är jag så trött så att jag bara vill gråta.. Har försökt sova men det går inte, somnar fan inte hur mycket jag än försöker..

Tror inte jag kommer palla med motorsågen imorgon.. Kan inte vara där en hel dag till i värmen när jag inte har sovit och ingen matlust.. Vill bara spy åt all mat typ.. De senaste dagarna har jag nästan bara ätit knäckebröd och lite blåbärssoppa eller kräm..

aja. Nu ska jag ta och göra mig en kopp med varm oboy.. Skolsköterskan sa för länge sedan att sådant ska funka om man inte kan sova.. "Allt med varm mjölk gör att man ska kunna somna" .... Ja, då får vi väl se om de funkar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0