Hiss/diss




* Valpkurser! Hur roligt som helst! För det första så får man lära sig att få bättre kontakt med sin älsklingsvovve och får göra något roligt tillsammans med den! För det andra så får man lära känna nytt folk!

* Myggmedel! Man blir av med de där myggkräken lite bättre än att inte ha något alls! Måste köpa mig myggmedel nu, kommer gå åt en massa i sommar!






* Kissie -  Hur dryg som helst. Hon kallar alla fjortisar. halloå, hur mycket fjortis är inte hon då? Nej, jag diggar inte alls hennes attityd. Visst, hon kanske är känd pga att hon är sån där i sin blogg, men jag personligen hade inte velat bli känd på samma sätt som hon. No way!

* Sony Eriksson k810i  - tycker det är en skittelefon. Okey, jag har haft min ganska länge nu, men jag hade inte haft den länge när den började tjorva. Och jag vet andra personer som haft en massa problem med sina.
Nej, den får verkligen tummen ner, tycker inte alls om den nå mer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att det gick bra på kursen! :) Ska du göra något sånt med Felix? :>

2009-06-10 @ 09:55:23
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0