Håhåjaja

Är nu trött som fan.. Har inte blivit sådär värst mycket spelande. Först så blev det att göra en gubbe hur noga som helst, tog as länge.. Efter de började jag inreda ett hus och så insåg jag att jag vill bygga ett eget hus.. :p så jag stängde ner det istället för att jag är så trött.. :p

Har nu läst ut Asyl, har inte kunnat slita mig från den.. Så nu ska Eva äntligen få låna den av mig.. :p hon har pratat om att hon har velat läsa den eftersom hon har läst Gömda ..



Aja. Ska nu ta och kolla lite bloggar, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa Mias Hemlighet .. Har även läst den, men kommer absolut inte alls ihåg något som händer i den boken..

Nåja, nu läsa blogg!

Natti

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha.. ,b Vi tittade nämligen på CDON innan vi tankade, och då var det 450 kr (annars 499 kr). ;b



Jag lvoar dig, du kommer vara fast i sims 3 när du väl börjar spela! :) Jag satt och spelade typ 4 timmar i sträck första dagen, gjorde gubben och sedan byggde jag ett hus samt inredde det ;b

2009-06-05 @ 10:39:54
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0