Förbannade mygg!

Nu är jag less på dem här förbannade myggen! Man kan ju typ inte se! Dem kommer som ett svart moln mot en när man öppnar ytterdörren, dem där jävlarna är ju för fan radarstyrda! Har dem någon slags värmekamera inbyggda i skallen så att dem ser när man kommer ut?!

Har varit i Kalix, köpte myggmedel åt hundarna på häst och hundliv, sen köpte jag kompostgaller på Coop bygg.

Kompostgallret köpte jag för att en del ska jag sätta för sovrummet, där kattungarna är, så att dem får börja springa omkring där inne. Vågar inte släppa lös dem nu när vi har Steven, vet inte vad han skulle göra med dem om han skulle se dem springa omkring.
En annan del ska jag använda till spärra av i hallen, för där får Steven sitta då vi är borta. Annars så tuggar han sönder allt eller så ligger han i sängen , och det vill vi inte att han ska göra.

Ja en sak innan jag börjar läsa bloggar.
Fredriks kompis bil har blivit stulen idag i Kalix efter 10.00 idag på Part ab parkeringen i Kalix.
Det är en Volvo 940. är av årsmodell 96. Svart..
Bilen hade kromade 19 r fälgar, 960 bakkofångare, fleshgear dekal på bakrutan.
Den som kommer med tips så att han får tillbaka sin bil får en belöning på 10.000 kr.
Reg nr på bilen : CDX176  ..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0