Dags för sova.

Godkväll!

Denna dag har varit så fruktansvärt händelselös. Om man bortser från myys med älsk :) hihi.
Har i alla fall bytt sängkläder, det behövdes.. hehe. Dem var lite äckliga efter att Felix legat i sängen och en viss person svettas lite nu när de är varmt ute så ;p hahaha.

Ska nu ta och läsa lite i min bok, sen så ska jag försöka att sova. Blir att stiga upp ganska tidigt imorgon, ska på Kina och äta vid halv tolv.. Fattar inte varför så tidigt! Lunch tid ännu. Voi voi.
Måste även fundera ut någon tröja jag kan ha på mig om det är soligt och varmt, för farmor har inte sett min tatuering och jag känner att jag inte orkar höra hennes kommentarer om den imorgon..

Aja. Nu boken. Försöker skriva imorgon innan jag åker iväg in till Kalix!


Godnatt


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0