Åska!

Hejsan hoppsan! Allt bra?
Här är det lite oroligt, det har åskat idag och paniken sitter fortfarande i!

Vaknade vid 11. Satt och såg på hem till gården och läste Gaybloggen, så började det låta som fan där ute.. Helvete. Trodde först att det var en lastbil som åkte förbi, men så lät det alldeles för länge och då insåg jag att det var åskan som kommit. Usch usch!!
I panik sprang jag runt i huset och började riva ut sladdar från väggen, och så började Älsk att snålringa en signal för att höra om jag hört att de åskar.. Jo då, sånt missar då inte jag!
Stackars mig fick sitta ensam här i åskan.. hoh hoh.. Skakade kan jag tala om!
Dumma jag satte mobilen att ladda medans jag pratade med Fredrik, för den dog nästan.. Sen glömde jag ta bort den från kontakten! Hur smart var de? Satt och kollade i en blogg lite, hade inte interneten i eftersom jag dragit ut kontakterna till modemet osv, så hade bara en sida att läsa på, men intressant, då såg jag i ögonvrån hur det blixtrade till och smällde i köket! Satan! Mobilladdaren.. Nå, väntade tills mullret var över och så drog jag ur laddaren, mobilen dog inte som tur var!
Sedan efter typ 5 minuter så blixtrade det till igen i samma uttag.. Mysigt.. eller så inte.. Sen så började glas och allt skaka när det mullrade, uscha! Jag höll på att dö..

Har inte vågat sätta in kablarna förrän nu.. Så därför bloggar jag så sent.

Har suttit och läst Asyl .. Har läst den för några år sedan, men har börjat läsa den igen, fyfan vilken hemskt bok de där är egentligen..  usch..

Aja, nu ska jag ta och kolla pixbox snabbt, sen så ska jag fortsätta läsa i boken!

hejs

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var med multilanguage så det fanns en jäkla massa språk :) Det är svinmånga som redan har sims, som tankat ;p



Det är enda saken vi har sedan ipred-lagen blev.. ;p Enda och sista! :) En kompis kompis åkte fast i piteå och fick betala 10 000 kr för två filmer.. ;o

2009-06-03 @ 17:42:21
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0