Torsdag

Hejsan!

Idag lyckades jag stiga upp en timme tidigare än vanligt, alltså 13 tiden! Yeah!

Vi åkte typ direkt till Granån och tog 124:an istället, eftersom att vi inte orkat fixa däcken på min bil.. Åkte då in till Kalix, Fredrik hämtade grejer till AMG:en. Oljefilter och bromsklossar :) Sedan for vi på OK och köpte baguett och dricka, vi var så hungriga och hade inte ätit något hemma :p

När vi kom hem igen efter att varit i Granån och bytt bil igen. Då tvingade Fredrik mig att testa köra amg:en .. hoh hoh. Jag trodde jag skulle kvadda bilen, eftersom jag är lite tung på foten när jag kör ;p mohaha! Men Fredrik litade på mig och pratade lugnt och sa vad jag skulle göra, så det gick ganska bra.. Men vågade inte köra mer än 80 :p
Satan vad lättstyrd den var! Man behövde typ inte röra i ratten alls så svängde den.. Samma med gasen, man behövde bara sätta foten mot så for den iväg.. :p
Sen for vi och gasade lite med den ;D Fredrik bakom ratten så klart! Han ville gasa ur den eftersom jag inte vågade :p haha.
Med min bil är de inte lika farligt, det tar längre tid för den att komma upp i 100km/h. ;) Har som mest legat ca 120 med min bil när jag kört :p

Jaja. Nu ska jag ta och fixa nå att äta ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0