Torsdag

Hejsan! Hur är eran dag?

Vet inte riktigt vad jag ska säga om min dag.. Den känns inte så värst bra för tillfället !
Vaknade vid 7 tiden när Fredrik kom hem från jobbet, vi myste ett tag, och efter det var jag så pigg så jag gick och såg på tv, var för varmt för att försöka ligga i sängen ett tag till..
Men olyckligtvis så somnade jag i fotöljen.. Vaknade 14 och efter några minuter så ringde dem från kattakuten igen.. Det var en mamma med 4 ungar som behövde tas om hand tillfälligt. Så jag väckte Fredrik och så åkte vi in till polisstationen i Kalix där dem var..

Tror inte att det här kommer att gå så bra, ärligt talat.. Mamman är helt jävla tokig.. Har fönstrena öppet liiite liite, och hon försöker trycka sig ut därifrån.. Har fått sätta in henne i transportburen igen så att hon lugnar ner sig..

Har även fått någon slags reaktion av kattlådan.. Glömde rensa kattlådan igår, så nu var det extra mycket skit i lådan när jag rengjorde den.. Fy fan vad det luktade ammoniak! Svider/bränner/isar i halsen nu, känns äckligt att andas..

Jaja. nu ska jag ta och skura tror jag.. Fredrik har varit snäll och dammsugit, nog för att jag har diskat..

hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0