Tisdag

Vaknade idag lite före 11 tror jag? Men så är man så jävla dum och lägger sig i soffan och vilar, och så somnar man! Vaknade igen efter 17 någongång..

Idag ringde Annelie från kattakuten, hade skrivit ett sms till Camilla och sagt att jag inte orkar med de här katterna nå mer.. Vi kom fram till att kattungarna är nog gamla för att flytta till egna hem i alla fall, sen får vi se vad som händer med mamman..
Och en bra sak hände! Den som är creme färgar/beige, den får stanna hos oss! :D Den som mamman stött bort och nu blivit Misses lilla bebis.. Vi, eller i alla fall jag, blev så fruktansvärt kär i den, och annelie sa att den får stanna, för dem vill bara ha hem till katterna.. :)

Får se vad som händer ikväll, kanske far och går en sväng med hundarna..
Har börjat fundera på de här med träning.. Jag hatar verkligen att gymma.. Men nu har jag börjat fundera på om man kanske ska ge det en chans..?
Vill börja ta hand om min kropp, börja motionera.. Då kanske man blir piggare och mår bättre?
Ja, det tål att tänkas på!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0