Tisdag

Hej!

Dåligt väder idag.. Suck.. Som tur var så njöt jag för fullt igår medans det var sol, medans Fredrik gnällde att det var varmt, haha. Man ska njuta medans den är här, för den verkar inte komma tillbaka hit upp.. Synd.. Har inte varit en riktig sommar i år..

Vaknade för 20 minuter sedan, riktigt tvingade upp mig själv ur sängen.. Låg i säkert en timme och riktigt försökte att inte somna om, och sen lyckades jag få tummen ur arslet och stiga upp! Känner mig lite stolt ändå ^^
Fredrik hade varit ute med hundarna, så det var bara att ge dem och katterna mat..

Idag ska Fredrik och besikta sin AMG.. Han är ganska så nervös kan jag tala om! Egentligen borde det inte vara några problem, avgasväderna kan vara lite dåliga.. Men vi hoppas på det bästa!
Jag håller på och skojar och säger att jag ska ta på mig jätte kort kjol (som jag inte ens äger) och jätte urringat så att besiktningsgubben tittar mer på mig än på bilen. (skulle man ju kunna önska, haha)..

Ska nu hoppa in i duschen en snabbis..

Hejs!

Kommentarer
Postat av: louise

Frågestund i bloggen, fråga allt mellan himmel och jord! :) <3

2009-07-21 @ 14:18:13
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0