Rubrik?

Tjosan! Hej! Hallo! osv.

Nu har jag varit flitig, tycker Jag! Jag har diskat bort nästan allt, plockat bort grejer från golvet, tittat på när Fredrik dammsugit, hängt upp tvätt/satt på en ny, rensat kattlådan och satt in våra räkningar i våra pärmar. Skönt! Nu börjar det se ut som ett hem igen! haha.
Har även hunnit leka lite med kattungarna, dem är såå jävla söta! Hjärtat smälter när man tittar på dem :) hihi. Speciellt pojken, han har något konstigt för sig och morrar :p
Har börjar märka att han morrar när dem trängs vid skålarna och ska äta, och nu när jag lekte med honom med ett snöre, då morrade han också när han drog i snöret :p haha. Så sött! Eller hur?

Funderar på vad man ska göra till middag idag.. Hmm.. Har som inge speciellt gott i frysen heller, men kanske är lika bra att gå ut i bodan och kolla i frysen ;p Måste lika hämta "korvbitar" till Steven. Det är ett fodertillskott typ.. Jättebra faktiskt!
Jag ger honom inte valpfoder nå mer, vissa kan tycka det är dumt, men har snackat med några och dem säger att vid ett halvår så ska de inte göra nå. Men dem kan sakna vissa vitaminer i vuxenfodret, så jag ger honom dem här "korvarna" som tillskott :) billigt och bra!

Jaja, nu ska jag ta och gå ut i frysen :)






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0