Promenad och mys

Hejsan!

Nej, ni hade inte glädjen att få se att jag slutar blogga! Min dator är räddad tack vare att jag dammsög bort dammet och fläkten kan blåsa ut mer varmluft ;) mohaha.

Idag har jag sovit länge.. Fredrik har inte slutat tidigt idag så då har jag inte haft någon anledning till att vakna heller..

Har gjort Steven fin .. :) Rengjort öron, klippt klor, klippt pälsen mellan trampdynorna, trimmat svansen/öronen/benen, och så har han blivit tvättat.. :) nu är han hur fin som helst ^^
Imorgon är det Felix tur! ;)

Jag och Fredrik kom hem från en promenad för ett tag sedan .. :) Var skönt att få röra på sig lite :) Och fick en chock när Fredrik frågade om han fick komma med .. :) hihi.

Nu ska vi se på film och mysa :) Dricka massa saft ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0