Måndag

Halloj!

Denna dag vaknade jag som vanligt vid 14 tiden.. Orkade verkligen inte vakna. Men inte så konstigt när man har kattungarna som börjar leva om 5 på morgonen.. Kan dem inte bli 12 veckor snart!?!?! hehe..

När Fredrik kom hem från jobbet så gick jag och tvättade Felix snabbt och så fick Fredrik föna/borsta honom medans jag själv hoppade in i duschen.
Åt snabbt lite kräm och mackor, sen åkte vi till Haparanda.

Hämtade ett paket från bussgods, har beställt från pupstore.se, som sagt ;) Fy fan vad snygg Felix blev i tröjan! Ska lägga in en bild på den sen, orkar inte just nu, blir kanske imorgon .. Men jag lovar, en bild på den kommer ;) Måste beställa mer sen därifrån när jag fått in lite pengar ;)
Hämtade även en räkning å sånt från mamma. Var efter de på Djurmagazinet och köpte foder + nytt halsband åt Felix, och sen nya filter till kattlådan.

Efter Happis så for vi till Granån och visade Felix nya tröja, Emilia verkade blivit kär i tröjan när jag mms:a en bild på den åt henne ;D men dem är ju så snygga!
Blev att äta risgrynsgröt och sillmacka där också ;p Senapssill, fuuufan vad gotti!

aja. Nu ska jag kolla facebook snabbt, sen ska jag nog sova, eller nå. Känner mig sååå trött!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0