Kompisar som sviker..

Hur kan man svika en vän?
Jag vet att jag svikit någon gång, men jag har lärt mig av mina misstag och skulle aldrig göra om det igen!

En vän har precis svikit mig.. En av dem som jag allra minst trodde skulle göra något sånt här, men jag hade tydligen fel.. Och vad har jag någonsin gjort denna person? Mer än att försöka lyssna när den har problem, komma med lösningar osv.. Vad har jag gjort för fel denna gång? Kan någon svara på de?

Bara för att jag är lycklig med min pojkvän.. Min VACKRA underbara pojkvän! Som ställer upp för mig så mycket han bara kan, han vill bara att jag är lycklig.
Han har ALDRIG gjort mig illa. Han vill bara mitt bästa.. Han är min alldeles egna stora tjockis, som jag älskar sååå mycket! Ja, jag skrev tjockis.. Men han är inte tjock i mina ögon, han är välmående.. Jag tycker inte om benrangel, jag kanske tycker bättre om när det finns något att ta på? Ja, så är det.
Fredrik är sexig i mina ögon, och jag blir inte mätt, hur mycket jag än tittar på honom. Men det är vad JAG tycker, och det är väl det viktigaste? Att jag tänder på honom? Jo, det tycker jag..
Och om jag skulle vara i hans storlek, då skulle jag vara precis lika "tjock" som han..
Så HA! Vi är två tjockisar som älskar varandra.. haha.

Någon kanske är avundsjuk på mitt liv? Ja, det verkar då som de..



Jaja.. Jag behövde bara få ur mig lite känslor.. Nu ska jag ta och sätta igång en till tvätt.. Sen får man se vad jag hittar på..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0