Jävlarns också!

Jag råkade somna för någon timme sedan! Herregud! Hur kommer jag nu kunna somna i natt? Blir väl att vara vaken till 6 på morgonen igen, hoh hoh. Tråkigt som fan kommer de bli.

Fredrik åkte iväg till Granån och bytte bromsklossar, efter de skulle han och laga traktorn.. Får se sen om han åker tillbaka sen och jobbar. Det tycker jag då inte att han ska, han jobbar redan för mycket. Jaja, jag orkar inte bry mig nå mer.

Började skoja med Magnus på msn osv, och så kom vi in på IP adresser. Han sitter nu och försöker luska ut vars idioten från Happis kan bo. Den där idioten som kommenterade att jag inte förtjänar att gå på naturbruks osv ;D haha.
Är ju så nyfiken av mig xD
Hoppas han får fram mer än jag gjorde :p Skulle vara sååå roligt att veta vem denna person är ! :D

Aja, nu ska jag ta och fortsätta läsa lite bloggar ;p
hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0