Fredag

Sovit bort halva dagen igen.. Men varför inte? Har ju ändå ingenting att göra så då spelar de ju ingen roll om jag sover bort dagen, har jag insett idag.

Efter att jag vaknat idag så åkte vi till Kalix, snurrade några varv och sen for vi på Coop och handlade.. Vi pratade lite med Gyllis som inte ska på LK och tyckte att vi kunde ha fest.. Men vi får se hur det blir..
Fredrik sa att jag får välja : Lk - öl från öltältet, bensinpengar, inträde osv.
Eller fest hemma - sprit, mumsig kina mat och en massa grejer från IKEA.. Men får se.. Fredrik ska fylla på min telefon (eftersom jag fyllt på hans många gånger) så hoppas han fyller på så jag får gratis sms så jag kan börja sms:a till folk och fråga om dem vill hit. Men alla är nog på LK..

Jaja.. Har ätit skinksallad i Granån. Var skitgott!

Nä, nu ska jag fråga Fredrik om vi kan åka till Kalix en sväng. Måste ha något gott att tugga på, försöker sluta snusa.. Har inte snusat en enda gång idag! STRONGT!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0