Fredag

Hallo!

Det känns inte som fredag. Inte för mig i alla fall..

Denna dag har jag sovit bort, vaknade typ halv tre kanske? Fattar inte hur jag kunde sova så länge!
Vaknade på bra humör, konstigt nog. Hundarna höll på och jävlas som vanligt, men kunde inte bli arg på dem, sa bara med lite sträng röst att dem skulle sluta..
Började skala potatis och sådant. Hämtade lite grejer från frysen osv. Köttfärsgratäng var planerna.
Fredrik vaknade halv fyra och blev förvånad över att han inte vaknat av mitt skrikande.. Sen diskade han när jag bad han göra de.
Har ätit osv.

Finns inte mycket att berätta.

Är skittrött nu, säkert för att jag inte gjort något vettigt idag.. Dammsugit har jag också gjort, ett måste med så många djur.
Aja, ska läsa lite i brist på annat.

hejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0