TJOHEJ

Sitter nu i Granån.. Har just satt en ny försäkring på min lilla Felix.. :) försäkrade han hos agria, men dem svamlade ju som vanligt så jag ringde dit och sa bort försäkringen och nu har jag tagit en hos folksam istället.. Kan då säga att deras hemsida är 100 gånger bättre än agrias! man förstår vad allt innebär osv. På agria har dem sån där jävla överklass svenska som man fan inte förstår sig på :s
Allt är väl i princip som vanligt :) Jag och Fredrik åkte i söndags tåg till Norrköping och hämtade min bil :) sen körde vi hem hela natten :) eller ja, de var ju Fredrik som körde, men ändå :) Fyfan vad jag tycker om den där bilen! Den är så himla fin!! Man kan fan inte tro att det är en 89 invändigt , skinnklädseln är hur fin som helst :) Lite småfix är de ju på skrämar osv.. Men vi ska köpa nya framskärmar och bagagelucka :) Och så ju de då lackas samma färg som bilen och sen så ska lite annat lackas.. dörrar å så :)
den kommer bli fin fin.. värsta planerna .. :)

Men men.. Nu ska jag läsa lite bloggar.. :) eller försöka fixa internet hem.. :P aja.. hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0