SNABB BLOGGNING

Sitter hemma hos mamma så jag passar på att blogga lite :p

Har haft ett extra långt jullov pga att jag varit sjuk :p men skönt med lite extra vila :)
Vad har hänt under den tiden då ?
Jo, Kurt har fått flytta till en tjej i Kalix :) Han trivdes inte hemma hos oss men han verkar trivas hur bra som helst där han är nu.
I fredags så hämtade jag en liten japanise chin valp :) Han är 8 veckor och har fått namnet Felix, kallar han för de mesta för Fille :p Han är hur söt som helst! Är så kär i han så de inte är sant ! ;)

Har även igår fyllt 18 år ! Så nu är man äntligen myndig! skönt som fan kan man ju som säga :p hehe. Så nästa helg blir det att fara ut på krogen , har redan skaffat barnvakt åt min Felix :)

Ja, är ju som sagt hos mamma och har då passat på att vara på DjurMagazinet idag :) Köpte en liten bädd åt Fille och lite nytt foder åt honom :) hade inte så mycket pengar men får in mer imorgon på kontot så då ska jag köpa nya matskålar och ett gulligt halsband åt honom :) Nog för att han inte behöver halsband ute i skogen, men någon gång ska man ju in till stan :) Min Filleman ska bara ha det bästa :)

aja, nu ska jag läsa lite bloggar när jag ändå är vid datorn! bye

Ni skulle bara se hur sött mina små pojkar Fredrik och Felix ligger och myser i brorsans säng :) man får nästan tårar i ögonen för att de ser så sött ut ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0