HEJ!

Nu är jag tillbaka igen, men snor fortfarande internet av Fredrik föräldrar, börjar bli jävligt less på att vårat internet aldrig kommer !
Ska nu göra klart mitt grönt arbete.. Är inte mycket till som behövs för att det ska bli klart..

Imorgon ska jag och Fredrik åka till Boden och kolla på en valp :) Det är min klasskompis Jimmy som har dem, eller hans mamma om man säger så :) Dem är inte leveransklara förrän i mars, men tänkte ändå åka dit och titta och se om man fastnar för någon av dem små killarna :)
Rasen vill ni ju då veta så klart.. ;) Det är en Flat coated retriever blandning :) Fans så söta dem är på bilderna! :)

Aja, nu ska jag börja med mitt arbete. Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0