Världens bästa lillebror <3

Jag har seriöst världens bästa lillebror, han tänker fan på allt!
Han har räddat min dag, än en gång!
Helt plötsligt på msn så skickade han en låt åt mig.. Vad var det inte?! Jo, Calle Kristianssons version av walking in memphis! Har den spelat mycket nu de senaste minuterna? Jo fan! Jag har spelat den om och om igen!
oooh öron orgasm.
Den låten betyder mycket för mig nu. Av någon anledning så blir jag så glad av låten..

Nu spelas den väldigt högt ur våra högtalare! Och den har även blivit min ringsignal!

Åh så jag älskar min lillebror Robin. Han är en som ställer upp när han kan och tänker på allt, även om jag aldrig säger de, men han är fan underbar.
Jag hade inte kunnat önska mig någon bättre lillebror <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0