Torsdag?!

Fan jag har börjat bli dagvild..
Har haft sådan huvudvärk hela natten så det fan inte är sant.. Vet snart inte vad jag ska göra..

Nå, har i alla fall gjort lite vettiga saker nu på morgonen. Jag har ringt till sjukhuset och fått mig en tid till min läkare! Fick inte tid förrän den 16:e. Var tydligen tvungen att få en remiss av henne för att komma till kuratorn. Nå, det går ju framåt i alla fall, nu är jag ett steg närmare till att må bättre.
Har även ringt och sjukanmält mig pga huvudvärken.. Ska snart gå och ta en treo och se om den hjälper. Panodil och sådant skit hjälper då inte..
Försöker få upp lite värme i huset, men det vill inte brinna så bra som det brukar.. Skitjobbigt, men jag får fortsätta kämpa. Jag ger mig inte förrän det är minst 24 grader här inne!

Dagens planer:
- försöka få bort huvudvärken,
- ringa till agria
- försöka hinna med en promenad medans det är ljust. (sägs att man kan börja må psykiskt bättre då) 
- övningsköra med Janne, (och kanske med Eva in till Kalix),
- tvätta kläder

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0