Tisdag

Snart är denna dag slut.. Fan vilken ångest, man hinner fan inte göra något!

På skolan har man gjort en och samma sak hela dagen - lyssnat på redovisningar. Jag trodde jag skulle dö där ett tag, blev så förbannat trött.. Var vissa som pratade så tyst, så då hade jag ingenting att koncentrera mig på så då kom tröttheten. Okey, det var kanske 2 st, men jag är extra känslig eftersom jag har dålig hörsel på höger öra och lock i det vänstra. Så svårt att höra killar med lite mörk röst när dem pratar..
Nå, det funkade!

Efter skolan så åkte jag med Fredrik och Emilia och åt pizza på Buffoné. Var egentligen inte sugen, men blir man bjuden så tackar man väl inte nej. hehe.
Farmor ringde precis när vi ätit klart, hon var på Ditt eller nå sånt, och ville att jag skulle kolla på en lykta. Men hon diggade inte den själv riktigt. Var på buketten också och kollade, men den finaste där var i trä, och sånt vill hon inte köpa! Brandfarliga krejjor ;p
Sen fick vi stressa iväg till veterinärstation, var drop in för vaccination, så var och vaccinerade Albin (12 veckors sprutan) och Felix (1 år).. Skönt att ha det ut världen!
Ja, efter vaccinationen så ringde farmor igen, hon hade hittat en fin lykta på interflora. Åkte dit och tittade, och jag fick den! Fan så fin den är :) Tänkte ha den ute, men Fredrik tyckte den var för stor så den får vara inne i vardagsrummet tills vidare :)


Hemma har jag inte gjort mycket. Gjort en uppgift färdig så att jag får skota imorgon :) Och så har jag pluggat körkortsteori.
Fredrik är nu och kör hem Emilia, så ska läsa lite bloggar medans jag väntar på att han kommer hem :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0