Tid.

Dygnet skulle behöva mer timmar..
Är nu inne på 7:e tvätten. Räknade ut, om jag riktigt pressar tvättmaskinen till max med tvätt, så har jag 8 maskiner kvar. Men 2 av maskinerna är inte så viktiga, så dem kan jag skippa ifall jag inte har tid imorgon.. Så 6 maskiner till.. huh huh.
Hur trött jag än är så ska jag nu dricka en energidryck (PK), sen ska jag börja plocka här i huset. Jag kan helt enkelt inte sova, för mycket julstress.
Jag vill ha rent och fint på jul. Nog för att jag alltid vill de. Men nu är jag less på hur det ser ut här inne så jag får helt enkelt stanna uppe några timmar till.

Stress stress stress..

Att Fredrik jobbar hela tiden och konstiga tider gör inte saken bättre. han kommer hem, sover, äter kanske något, byter kläder, sover och åker till jobbet. Han hinner inte hjälpa till med något så jag blir fruktansvärt stressad.. Tvätten har jag sagt från början att det är min uppgift. Men sen ska man ju hinna med allt annat också. Tiden räcker fan inte till!! Inte orken heller för den delen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0