Söndag

Hujja vilka morderskänslor jag har för Felix! Jag satt här vid datorn i lugn och ro och läste bloggar, men så hörde jag Albin göra något i köket, då började jag så klart undra vars Felix tagit vägen..
Ropade på honom, men ingen Felix kom. Ibland kommer han inte då han ligger under soffan och sover. Så jag kollade under soffan, INGEN FELIX! Total panik!
Smällde upp ytterdörren och ropade på honom, ingen Felix där heller.. En klump i halsen och jag letade fram min mobil och ringde Fredrik.. Han hade åkt typ 10 minuter före för att köra hem Kjell. Han hade med sig Felix dit! Phu.. Fredrik hade glömt bort att säga till mig att han tar med sig Felix dit..
Fy fan vad panik jag fick..

Annars idag har det inte hänt mycket. Sov till 12 någongång, då kom Fredrik och tände sovrumslampan och började slita av mig täcket. Kallt värre, var endast 14 grader i huset..
Varit till Kalix en sväng och lämnat tillbaka filmerna vi såg igår. Ice age 3 och The proposal. Skitbra filmer. Jag skrattade så att jag höll på att kvävas när vi såg Ice age! haha.
Sen har vi städat här hemma. Ser ut som en svinstia, men nu börjar det se ut som nå! yey.

Funderar på om jag kanske måste till veterinären med Albin. Han kissar inne hela tiden. Även om han nyss varit ute och kissat. Hmm.. Tror lillkillen har lite svårt att hålla tätt, för oftast så ser man ränder av kiss, alltså han har gått/sprungit och så har det kommit kiss samtidigt.. Stackars liten :(
Buren jag köpte för ett tag sedan har han som en fristad. När han vill ta det lugnt så går han och lägger sig där och sover :) hur sött som helst. Samma med Felix.

Aja. Ska nu fortsätta läsa lite bloggar, sen ska jag städa igen, finns lite kvar att plocka :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0