Söndag

Igår var det lite smått full rulle för våran del! Skönt att ha något att göra istället för att sitta hemma hela dagarna!

Vaknade vid 11 tiden. Hade ställt klockan på 9, men hade lagt mig och sova så sent, så Fredrik steg istället upp och fixade hundarna osv och lät mig sova. Han är bara för söt!
Vid 11.30 började vi åka in mot Kalix, skulle träffa farfar, Jörgen och kusin Elin, och få lite julklappspengar av farfar. Blev inget långt möte med dem, så vi åkte nästan direkt till Granån för att hämta Emilia och sen åkte vi till Happis! (tyvärr hann jag som vanligt inte höra av mig till någon, massa affärer som skulle dem skulle på och sen till mamma snabbt för att hämta räkningar och klippa klorna på hennes hund Bianca).

Jag känner mig lite mindre stressad nu vad gäller julklappar. Hittade nu julklapp åt Ronja. Lätt, vad vill en 13-åring ha? Jo, smink, kläder, ja och sådana grejer. Så det löste sig!
Köpte mig själv en julklapp igår ;p hehe. Nya skor! woho! 500kr, klart jag slår till! Löööve Intersport! haha.

När vi kom hem vid 20 tiden så satte jag mig direkt och pluggade till samhällsprovet - demokrati och diktatur.. sånt är faktiskt lite intressant! Men den här boken är alldeles för tjorvig.
Senare så åkte vi och körde Robbe, Ricke, Ricke och en till kille (som jag glömt namnet på) till Sangis.
Efter det hände inte mycket. :)

Dagens planer är att städa lite och plugga till samhällsprovet..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0