Slut?

Det kanske är slut bloggat för min del. Jag skriver mest för att jag ska kunna läsa i framtiden och minnas vad jag gjort, hur jag känt osv.
Men datorn tar för mycket utav min energi. Jag går in på sidor och läser saker som jag inte borde läsa om, för det får mig att må dåligt. Får mig att tänka på grejer som jag inte borde tänka på, inte än i alla fall.
Har pratat med Fredrik om de, och jag har sagt åt honom att sätta lösenord på sin dator så att jag inte kan gå in och läsa allt de där, och kolla bilderna jag kollar..
Han tyckte inte riktigt om den idén, han tycker att jag ska få blogga, läsa bloggar osv.
Men det går inte, jag har försökt hålla mig borta från alla dem där hemsidorna, forum, bloggar osv, jag går in på sidorna och så får jag gråta. Det väcker för mycket tankar inom mig helt enkelt.
Så detta blir för mitt eget bästa. Ingen mer dator. Helst inte tv heller, för sådana här grejer kommer på tv också..


Så ja, hejdå.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0