Phu..

Jag blev klar med arbetet för en halvtimme sedan! Kämpigt värre! Har fått bråka med skrivaren i minst 30 minuter också.. Så går det när man inte är så teknisk. Men jag kan jag också, bara jag får fundera en stund, och TADAAA! Jag lyckades skriva ut bilder! :D

Imorgon står Skogsskötsel på schemat, om jag såg rätt! En och samma lektion hela dagen, till typ 13.30. Efter det ska vi som inte redovisat redovisa på omprovstid.. Blää.. Men jag ska fan inte redovisa. Thats it.
10.15 har jag läkartid också.. Så får se då om jag får någon tid till kuratorn osv..

Ska bli så jävla skönt med jullov..
Torsdag är det egentligen motorsåg, men ska höra om jag får vara på skolan istället, har ändå missat all såg denna termin så tar igen de till våren. Ingen idé att gå på sista sågen.. Senare på torsdag så är det julbord för oss elever på skolan! Mums! Jag ska äta ihjäl mig på Janssons och skinka! Just ja, har körlektion 14.00 på torsdag också, så hinner ändå inte ut på motorsågen då heller så.. Körkortet först för mig för tillfället!
Fredag är det innebandy turnering.. Vet ej om jag ska vara med, känns inte lockande just nu.. Men vi får se!

Ska nu ta och försöka bli trött och sen sova!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0