Onsdag

Fy fan vad jag sovit dåligt i natt! Usch usch usch.
Och klockan är snart åtta.. Vad gör jag? Jo jag är hemma. Eftersom jag sovit så dåligt, så har jag inte lyckats ta mig upp ur sängen förrän för ca 10 minuter sedan, och nu är det för sent, har ingen buss att åka med. Fredrik for och jobbade vid 5 tiden så han kan inte heller ta mig till skolan..
Nå, inte mycket jag kan göra åt de. Jag kan inte ro för mina äckliga drömmar som jag har när jag sover och gör att det är omöjligt att sova på ett bra sätt. ´Vill verkligen sluta drömma nu för det börjar gå mig på nerverna. Tidigare drömde jag då och då, kanske en gång i veckan. Men efter att jag ätit min medicin i 1 vecka så började en massa saker bli fel, så jag valde att sluta med den, men drömmarna är det som fortfarande är kvar..

Nå väl. Eftersom det inte finns mycket att göra åt att jag missat bussen så har jag ringt och berättat det åt Biggan på skolan åtminståne!
Har även hunnit vara orolig för Felix. Det är tack vare honom jag vaknat överhuvudtaget så här tidigt. Han låg och sov nära mitt huvud och då vaknade jag av att jag hörde kurrande ljud. Så det var hans mage, men när han fick frukost så vägrade han äta :S
Han tycker inte alls om Royal canin. Ska försöka lura i han den maten på ett eller annat sätt, är inte så mycket kvar i påsen, sen ska jag byta bort från de där skitfodret´, eller ja det är väl inget skitfoder, men det kan fan inte vara ett gott foder då Felix inte är den första hunden som jag ser vägra äta den här maten! Så något fel måste det ju vara, eller så har småhundar fel på smaklökarna :p haha,
Nej, måste ta och fundera på vad han ska få börja äta för foder.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0