natt..

ska alldeles strax gå och lägga mig.
Har inte varit på så bra humör de senaste timmarna, låg och såg på nå program och mitt i allt så kommer jag på att jag inte betalat Albins försäkring och vet inte när den ska vara betald.
Jag fick agressionsryck när jag inte hittade räkningen så blev att börja riva i grejer och smälla i dörrar och skåpluckor. Men Fredrik hittade den till slut. Japp, sista betalningsdagen var idag.

Annars så har det inte hänt något roligt idag.. Slöat och sen varit och handlat en sväng när Fredrik kom hem från jobbet..

Måste försöka sova, Fredrik ska dra upp mig ur sängen vid fem tiden så att jag inte missar bussen.. Kommer bli kämpigt, 4½ timme kvar bara..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0